
Bateria złożona w holderach. Teraz trzeba to podszlifować i polutować 2x260 punktów


Bateria złożona, wstępne ładowanie przed zaklejeniem całości.

I już na gotowo ze złączką serwisową.

Zamontowany bezpiecznik automatyczny 60A. Bateria naładowana i wyrównana.

Dojechał chiński widelec. Przednie koło zamontowane.

Silniki dojechały. Okazało się, że zakupione opony mają za dużą średnicę wewnętrzną i silniki przelatują przez opony. Inne opony 10 cali, które mam, pasują, ale te szerokie są do niczego. Zamówiłem u innego sprzedawcy.
Okazuje się, że opony 10 cali mają różne średnice wewnętrzne. 15 i 17 cm. Kupiłem inne i też mają 17 cm. Zostaną do przedniego koła, bo tam obręcz ma 17 cm. Silniki mają 15 cm i takie opony teraz zakupiłem, ale są węższe, niż te wcześniejsze. A myślałem, że opony 10 cali są identyczne, jeśli chodzi o wymiary.
Dojechały nowe opony i te pasują. CDN.

Nowe opony założone.
Kierownica przygotowana do montażu.

Pora się przymierzyć do ramy. Silniki mają oś z dwóch stron, więc trochę to komplikuje ich mocowanie do ramy. Z silnikami z osią jednostronną jest dużo łatwiej.
Przyjechał docelowy amperomierz 100A z bocznikiem. Dołożyłem podświetlenie z kawałka taśmy ledowej.


Prac ciąg dalszy.


Od środka, czekam na resztę elektroniki i połączę to wszystko do kupy


Schemat połączeń puszki

Okazało się, że jeden z głośniczków nie działa, zamówiłem kilka nowych, są po 5 zł, więc tragedii nie ma.
Trwa kabelkowanie

